dinsdag 27 maart 2012

Puppy cursus 3

Gisteravond was er geen judo dus die oudste kleine baas wilde wel mee naar de puppycursus om foto's te maken.
Beetje jammer dat de accu net leeg was, maar deze zijn met de telefoon gemaakt.
Hier staat dus de helft van de groep met de koe.
Volgende week gaan we naar de kinderboerderij en ik weet niet wie ze dachten te foppen maar ik heb die koe eens ff in zijn neus gebeten, dat zal hem leren.
Trouwens naast die koe staat mijn meissie; Layla.
Verder zie je nog Zatou, die terrier, dan Sandor die berghond en Truffel die border collie.
Hier moest ik dus een parcoursje doen en dan bij de eerste pilon zit, bij de 2e de twist ofzo , door de dingen lopen zonder te trekken, dan nog een keer af en Kijk.

Ik had er dus voor geen MEter zin in.
Maar dan dus ook helemaal niet he!

Ja, tot dat de baas van Layla dus aan mijn baas haar geheime wapen gaf;
Rookworst!

Zo ik dacht dat ik gek werd.
Eerst sprong ik bijna bij de baas om haar nek. Ehh, letterlijk ja en daarna deed ik echt alles DIREKT wat ze me vroeg.

Hier moest ik de Kom oefening doen. Vreemd genoeg is dat de enige oefening die me op de cursus altijd beter af gaat dan in het wild zeg maar.
Ja en hier lig ik dus een beetje te wachten tot ik los mag spelen met Layla.

De baas heeft horen fluisteren dat we volgende week misschien wel onze diploma's krijgen!
Overigens gaan we na de puppy cursus gelijk door voor de volgende.
Om de één of andere duistere reden vindt ze dat ik dat wel kan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten