dinsdag 27 maart 2012

Openbaar vervoer

Na mijn ochtendwandelingetje hebben we vanochtend weer eens de tram genomen.
Niet dat ze ergens heen moest maar het schijnt meer te zijn dat ik het niet verleer ofzo.
Boeie!


Het was onwijs druk op de heenweg maar om de een of andere reden durfden de mensen niet echt bij mij in de buurt te gaan zitten. Er was zelfs een jongetje dat niet in durfde te stappen. Gelukkig waren er 2 andere mensen die wel met mij wilden kroelen en toen ben ik maar gewoon gaan liggen.

Zijn we dus helemaal naar Zuid gereden!
We stappen uit en ik denk, verdomd, dit lijkt dat park wel waar de jongens judo hebben. Ja hoor!
Nou wij een rondje doen, gaan we gewoon weer linea recta terug met de tram.
Ze moet het zelf weten natuurlijk maar ik zeg zonde van d'r ov chip saldo.

Toen we thuis kwamen was de grote baas er ook want zijn lunch afspraak was net afgezegd.
He en zien jullie hoe dat hier gaat; zij eten een lekker broodje en ik kan op een houtje bijten.

2 opmerkingen:

  1. Wij dachten dat er alleen maar stoere mensen in Rotterdam woonden...... Valt dat even tegen! Doerak vraagt zich zo langzamerhand af of jij ook naar de Zeeland wandeling gaat. Hij wil nou wel eens zien hoe stoer je bent. En hoe mooi, en hoe lief, en en en en ...... Ik ga maar eens proberen jouw vrouwtje te mailen. Heb nog geen idee hoe dat moet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zegt dat ze geen idee heeft van een Zeeland wandeling. Bij haar profiel (rechts) staat ook een email mogelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen