woensdag 28 maart 2012

Teun

Ladies and people, meet Teun-ie-boy.
Is hij niet geweldig?
Ik heb Teun al een paar keer eerder ontmoet maar toen vond hij me nog veel te druk.
Gelukkig ben ik nu al veel rustiger *ahum* dus wat mij betreft zijn we best friends forever.
Hier probeer ik hem alsmaar over te halen om nou even met me te spelen, maar ik moet toegeven, Teun speelde hard to get.
We liepen trouwens in de buurt van waar Teun woont en eigenlijk mochten we daar al niet los meer. Ik vind dat wel flauw hoor. Ik heb toch voor niemand anders oog dan voor Teun en wie kan er nou last hebben van een lief Duits dogje en een klein wolfje?
O ja, er waren nog twee ooievaars.
Boeie!
Gelukkig ging ze koffie drinken bij Teun thuis en toen heb ik ff een geheimpje in zijn oor gefluisterd.
De baas zei dat ik in zijn oor stond te bijten.
Zou ik NOOOOOIT doen bij Teun!
Ja dit was wel jammer.
De baas van Teun had een speeltje voor me gepakt, maar die wou Teun opeens helemaal allenig voor zichzelf houden.
Zo en die kat jongen!
Grommen en een hoge rug.
Ik zeg
Boeie!

Mensen ik ga ff gestrekt want ik ben er wel een beetje moe van geworden.
Laters!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten