donderdag 8 maart 2012

Clingendael

Gisterochtend zijn we weer naar Den Haag gereden om daar met mijn matties te lopen.
Nou ja, matties.
De baasjes vinden mij leuker dan de honden.
Hier zie je bijvoorbeeld Thea en een dolenthousiaste Sumo.
En hier ben ik helemaal blij dat Karin eraankomt maar Teun (die platen dog) vindt mij eigenlijk ook nog te klein.Gelukkig waren er in het bos nog wel heel veel andere hondjes die ff kennis wilden maken en soms zelfs spelen.

Aan mij zal het niet liggen want ik ga echt bij IEDEREEN buurten.Maar het leukste kwam eigenlijk nog op het einde.
Ik kwam een andere Saarloos tegen! Vet man.Deze was 3 jaar en die meneer zei dat het een erg dominante bitch was.
Vond ik persoonlijk beHOORlijk overdreven want ik mocht zelfs met mijn puppentandjes in d'r wang blijven hangen. Daar was die meneer dan ook erg verwonderd over.
Jongen, ik zeg je.
To know me, is to love me.

4 opmerkingen:

  1. So hé, wat een geluk hé, een Saarloos tegenkomen! Doerak hoopt daar dagelijks op, maar de enige andere Saarloos in dit dorp loopt niet los in het bos. Balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik dacht even dat iemand Kaatje had ingepikt.Zo wat lijkt die hond op haar zeg.Zal wel familie zijn.
    Altijd leuk als je andere Saarloos tegen komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vond het ook erg leuk moet ik zeggen.
    en @Christa/Stenka, ik ben de naam eerlijk gezegd kwijt. Het was een hond van de Nederlandse Vereniging was maar weet verder niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht ff dat Thorgal ging werken op het Clingendael institute, waar allemaal experts werken die veel verstand hebben van internationale relaties en andere moeilijke zaken.

    Dat gebeurt niet vaak, dat je een andere saarloos spontaan tegenkomt! Meestal moet je ze echt opzoeken, zo zeldzaam zijn ze.

    groetjes van broer Odin

    BeantwoordenVerwijderen