vrijdag 9 maart 2012

Wij gaan hier uit van de positieve conditionering. Totdat het te ver gaat natuurlijk.

Ik hoor net van de baas dat Zayro, mijn grote broer uit Limburg, al aan het wisselen is!
Shit man, zou dat het zijn?
Ik ben tegenwoordig weer helemaal into de knaagoren.
En into de poten van de bank.
Schoenen.
Of voeten.
Langsrennende kuitjes.

Dondert niet eigenlijk. Als ik mijn tanden er maar in kan zetten.

Neeheee, ik weet ook wel dat dat niet mag.
Maar kijk het werkt dus zo.
Ik knaag ergens aan, zij komt met een knaagoor.
Ik pik iets, zij komt met een touwflos.
Ik hap ergens naar, ik word op mijn rug gelegd.
Ja. Vind ik ook jammer.
Maar ja, zo werkt het hier tegenwoordig.

Trouwens, for something completely different; ik ging gisteren weer mee naar de hockey training en ze herkenden me bijna niet man!
Zohoo, wat is die gegroeid zei iedereen. Ja duh, we zijn een maand en een kilootje of 6 verder.

Nou jongens ik moet er vandoor.
Ik heb horen vallen dat dit weekend de tuin voorjaarsklaar gemaakt wordt.

Hahahaha, kom nou al niet meer bij.

4 opmerkingen:

  1. Devi is ook volop aan het wisselen! Haar ondertandjes zijn er al uit en haar boventandjes zitten los.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En, Thorgal, Heb je goed 'meegeholpen' in de tuin? Je hebt je baasjes toch wel op een subtiele, voorzichtige manier geïntroduceerd in de 'tuiniermethode à la Saarloos'? Ze niet meteen ontmoedigen door rigoreuze acties, maar langzaam laten wennen aan de Saarlozen tuinstijl! -:) -:)

    groetjes van Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Amani, als je bedoelt dat ik overal de knoppen vanaf bijt, de bezem doodmaak en meehelp kuilen graven, ja dan heb ik die tuiniermethode behoorlijk onder de knie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. go for it, boy!Maarrre....hou het subtiel hè, doe de familienaam eer aan! :-)

      groetjes, Amani

      Verwijderen