maandag 12 maart 2012

Floyd

Dat plan van die tuin werd ff naar voren geschoven want vanmiddag kwam dus mijn vriend Floyd.
Nou is Floyd een Cesky Fousek en die worden dus voor de jacht gebruikt.
Zo ook Floyd.
Nee, en die baas kwam dus gewoon bij ons binnen met zijn geweer!
Teringpietje he.
Ik zeg nog; jongens het jachtseizoen is gesloten, maar wat bleek ze gingen weer schieten bij de Europoort.

Nou daar hadden wij dus ff geen zin in dus nadat Floyd en ik de tuin onveilig hadden gemaakt, gingen we dat ook in het Lage Bergsche Bos doen.

En het was me een partij mooi weer gisteren!
Ergo; HEUL VEUL mensen en HEUL VEUL honden.

Floyd ging lekker ruim door dat bos heen dus zijn baas pakte dan een fluitje en dan kwam hij heel netjes aangerend. Maar weet je wat ie ook kan jongen?
Hij ziet dus een eend.
Of een gans.
Een zwaan. You name it.
En dan gaat ie dus stilstaan en aanwijzen.

Lachen man!
Ja en d'r zitten best wel wat eenden in die vijvers daar, dus Floyd stond om de 3 minuten als een standbeeld. Ik vond het me een partij knap.

Affijn, bij het hondenstrandje had één of andere goochemerd een ijswagen neergezet.
Yes!
Ik wring me door die menigte en ben gelijk aan de beurt!
Not.
Ik moest de rij uit en aan de riem. Jaaaaaa, lekker dan.
Hier lopen de kleine bazen met hun ijs.
Schijnt.
O ja.
Ook leuk.
We lopen een stukkie verder.
Staan er allemaal grote mannen met kleine autootjes te spelen.
Ik ben het ff gaan checken maar vond er geen hol aan eerlijk gezegd. Dat vonden ze vervelend voor me dus toen zijn we doorgelopen.
Kijk, hier laat ik ff zien dat ik heus wel weet welk chickie er bij mij woont.
Het was goed dat ik in de auto kon bijkomen, want thuis heb ik die Floyd eens ff alle hoeken van de kamer laten zien.

Ja, totdat die baardemans dus ingreep.
Op een gegeven moment hoorde ik nog wat verontrustende verhalen over dat ik ook mee zou gaan op de jacht, maar ik denk dat ik toen al half in dromenland was ofzo, want iemand met een beetje gezond verstand ziet wel dat dat tot mislukken gedoemd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten