vrijdag 1 februari 2013

Goed begin van de maand

Ok, ok, ik geef het toe.
De baas heeft natuurlijk ontzettend geboft met mij maar soms bof ik ook wel met de baas.
Heeft ze dus vanochtend weer met Saar afgesproken.
Ik stap nietsvermoedend uit de auto, zie haar staan en vanaf toen was het GAAAAAN met die banaan.
Nee.
Maar.
Dan denk je dus dat dit het dan zo'n beetje wel was.
Ik bedoel maar.
Hoeveel beter gaat het nog worden?

Gast.
Vind ik dus gewoon een konijn!

Wolla jongen!
Ik geloofde het zelf ook bijna niet.
Nou dat is dan zijn ontbijt zei de baas terwijl ze verder liep met de baas van Saar.
Jongen, je kan verder lopen wat je wilt, maar dat konijn gaat HOE DAN OOK eerst opgegeten worden.
Na een kleine 2 uur wandelen EN een konijn was de fut er wel een beetje uit en omdat de baas ondertussen tot 1 lopende regendruppel getransformeerd was zijn we toen maar naar huis gegaan, maar wat een TOPochtend mensen!

4 opmerkingen:

  1. Zo! Jij boft zeker met die baas van jou! En...klikt het nogal tussen jou en die dochter van mij? Zo te zien wel :-) Gaat het nog wat worden tussen jullie? :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eerst moet die dochter van je wat testen doen maar als die goed zijn....

      Verwijderen
  2. Mmmmm, ik begin zo langzamerhand wel een beetje jaloers te worden hoor. Mijn naamgenoot mag steeds maar met je spelen en ik heb je nog niet eens "live" ontmoet! Pfffff.
    En, heb je het konijn gevonden of gevangen? Ik probeer namelijk regelmatig een haasje te pakken, maar tot nu toe zijn ze me steeds te snel af.
    Nu, ja, ik blijf oefenen. High five en tot zondag 10 februari hoop ik! Groetjes van Sara (ook voor je baasje, tof mens hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou ik geef toe dat ik de laatste paar weken alle ellende van die wratten wel ingehaald heb ja.
      en dat konijn was uiteraard gevonden. Niet tegen de baas zeggen hoor.
      Tot de 10e!!

      Verwijderen