dinsdag 12 februari 2013

Winkelhaak

Heb ik weer.
Gisteravond bij het losspelen op de hondentraining ben ik in de opwinding gebeten in mijn snuit!
De baas heeft het toen ze thuis kwam ontsmet met (verdunde) Dettol maar daar ben ik dus geen fan van zo dicht bij mijn neus.
Wat een lucht man!
Vanochtend heeft ze de da gebeld maar omdat het nauwelijks gebloed heeft, kan het het best open blijven om eventuele viezigheid eruit te laten komen EN moet ze het met Biotex schoon maken.

Ja hoor.

Nou ja.
Ik zie er  niet uit.

Maar ik ruik me een partij fris!

4 opmerkingen:

  1. Tja...dat krijg je met zo'n ruig leven :-).
    Ben je nu net zo zielig als je er uit ziet? :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben natuurlijk keihard Amani en heb nergens last van.
    Behalve dat ik vanochtend mijn been een beetje verstuikt heb bij het rondspringen op die keiharde ondergrond nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaahhhh zielig, maar ook erg stoer vindt Sara!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte SWH heeft een 1 of meerdere zwarte steepjes op zijn neus.

    BeantwoordenVerwijderen