zaterdag 16 februari 2013

Ziek

Zwak en vooral misselijk.
Jemig de pemig mensen.
Ik ben me een partij ziek.
Sinds gistermiddag ben ik aan de dunne en vannacht begonnen mijn darmen echt ONWIJS op te spelen en te rommelen EN heb ik tussen 3 en 5.30 uur tig keer lopen braken.
Niet fijn nee.
De baas wilde vandaag aanzien hoe het ging. Nou het gaat niet.
Ik eet niet of nauwelijks (zeer on-Thorgal's) en wat ik eet komt er na een paar uur weer aan de voorkant uit.
Nou hoort de baas wel her en der dat er een virus lijkt te heersen, maar bottom line is dat ik dus morgen zeer waarschijnlijk niet mee kan naar de nieuwjaarswandeling.
Dat zuigt mensen!

2 opmerkingen:

  1. Oh, lieve Thorgal, hier is Luna ook zo ziek geweest (en nog een beetje). Sara, Sam en Chloe hebben er helemaal geen last van. Gek want een virus is toch heel besmettelijk? Wij wensen je veel beterschap! Ach, en zulke leuke meiden als Sara zijn er toch niet morgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach jongen dan toch....sneu voor je. Beterschap en sterkte.

    groetjes, amani

    BeantwoordenVerwijderen