zondag 17 februari 2013

Zieker

Ja mensen, ik hou ze hier wel bezig. Ik had gister last van opvliegers ofzo en wilde daarom alleen maar in de tuin liggen.

Wat is dit nou weer riep de baas. Gingen ze een soort van isolatie voor me op de grond leggen. Schattig hoor.
Jongen, en zodra ik dan een stap naar binnen zet, speelt de grote baas voor kussen zodat ik in zijn armen kan liggen.
Het is dat ik zelf ook wel baal van al dat kotsen, anders wist ik het wel.

Overigens is 1 van de kleine bazen vannacht ook niet helemaal goed geworden. Helaas haalde hij net de badkamer niet en heeft toen de gang gecovered dus ik geloof dat we er allemaal aan gaan geloven.

2 opmerkingen:

  1. Oh,oh,oh, een echte ziekenboeg daar. Ik hoop dat zuster Ineke alles onder controle houdt! Heel veel beterschap voor alles en iedereen die daar een beetje in de lappenmand zit of ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tante hier leeft met jullie mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen