maandag 11 februari 2013

Loonse en Drunense heide

Mensen, ik weet niet wat het is met al die ladyfriends de laatste tijd maar gister heb ik er dus WEER 1 ontmoet waar mijn hart sneller van ging slaan.
Beetje jammer dat er ook een heleboel andere kapers op de kust waren.
Ik bedoel maar:
De grote baas had spikes onder zijn schoenen nodig want ik wilde SPELEN.
en RENNEN.
en SPELEN.

Het was dan ook wel direct duidelijk dat wij naar het losloop gebied MOESTEN en niet mee gingen met de aangelijnde wandeling.
Eerst banjerde ik nog een beetje nonchie de bonchie rond op die hei.
Hier sta ik even de concurrentie (Doerak en Shadow) in de gaten te houden, maar ik zeg je; geen schijn van kans voor die arme jongelui.

Niet dat het HELEmaal vanzelf ging trouwens.
Maar je kent de uitdrukking he: jongens plagen, zoentjes vragen.

Dus ja, op een gegeven moment zag ze ook wel in dat ze deze buitenkans niet kon laten lopen.
Toen de bazen wat gingen drinken, eindigde ik naast mijn mattie Doerak en nu ik niet meer VOLKOMEN door mijn hormonen gedreven werd, kon ik die ook weer eens te grazen nemen.
Jongen d'r werd wat afgelebberd!
's Middags moesten we op tijd weg maar ik heb horen fluisteren dat we volgende week met de nieuwjaarswandeling mee gaan.
Shit man.
Kannie wachten!

2 opmerkingen:

  1. Tante is wel blij dat je er zo bescheiden onder blijft hoor! We hebben weer van je genoten, en Doerak droomt van meer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Thorgal jonge, dat was gaaf om jou te ontmoeten! Zeker voor herhaling vatbaar hoor. Maar helaas hebben wij volgende week een andere afspraak. Dan ga ik op sjouw met een hele zooi Tamaskan. Ook gezellig denk ik. Maar jij en ik.... gaan zeker nog een keer op een date!
    Dikke lik, van Sara!

    BeantwoordenVerwijderen