vrijdag 8 februari 2013

Nooit eten weggooien

Kijk, dat zit namelijk zo.
Mijn vlees ligt beneden in de grote vriezer en 2 x per week haalt ze daar een paar worsten uit en legt die in de kleine vriezer boven.
Dan gaat er s'avonds eentje in de koelkast, zodat ze de dag erna ontdooid zijn.
Maar.... soms moet die worst nog ff op kamertemperatuur komen en dan legt ze hem met plastic bakje en al op een plekje waar ik NET niet bij kan.

Gister zegt ze tegen de grote baas; ik kan dat plastic bakje van Thorgal zijn vlees nergens vinden.
Overal gezocht. In de la in de keuken, de vaatwasser.
Nee hoor, bakje weg.
Ergens in haar achterhoofd ging er een klein alarmpje maar nee.

Toen ze in de keuken bezig was rook ze ook iets vies.
Weer dat kleine alarmpje.
Alle kastjes opengedaan.
Niks.
Toch uit de vaatwasser? Nee ook niet.

Duuuuhhhh!

Stond dus al een dag of 2 een pond vlees NET uit zicht die zeg maar behoorlijk op kamertemperatuur gekomen was.

Mietert ze gewoon hoppa dat overheerlijke vlees in de prullebak.

Serieus man!
Ik was het hier uiteraard helemaal niet mee eens maar ja, ik kreeg brokken en daardoor was ik heel ff afgeleid.

Gaat ze dus gisteravond met een kleine baas naar de informatie avond van een middelbare school hier in de buurt.
Dat chickie was naar bed en de grote baas moest die ander (en nog wat klein gespuis) ophalen uit het zwembad.

ERGO;
Ik zat helemaal ALLEEN thuis.

A. Hou ik dus al helemaal niet van dit soort geintjes maar
B. maak ik er dan maar het beste van en
C. heb ik een geheugen als een olifant dus dan krijg je:

O ja.
En dit:

5 opmerkingen:

  1. Haha...ik denk dat dit heel herkenbaar is voor veel mensen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, ja die baasjes hè... lief maar zo ontzettend dom af en toe.... Ik snap helemaal dat jij je lekker tegoed hebt gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En....? Zat in die vuilnisbak die lekkere rol gerijpt vlees?? Het is zowiezo niet handig, zo'n afvalbak in de keuken (petje af dat je daar doorgaans kennelijk af blijft), maar daar dan dat lekkere gerijpte vlees in gooien is wel errùg niet slim van jouw baasje hoor! Je ligt ook lekker uit te buiken daar... :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS. Wat is dat voor een draadje dat daar naast je hangt? Van je nachtlampje?? Niet aan gaan frutten,hè, als je je ligt te vervelen! Héél ongezond!

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen