donderdag 28 februari 2013

Barfen

Jongen, je kent toch ook die series van National Geographic enzo waar die gasten helemaal in hun uppie (en een camera crew) moeten survivallen in the middle of nowhere?

Ik ben dus met een variant bezig waar de gewone huishond weer terug gaat naar de wildernis en zelf zijn kostje bij elkaar moet scharrelen.

Zoals jullie weten, heb ik daar voor al een paar keer met succes geoefend.

Trots deel ik u dan ook mede dat ik vandaag, in the jungle die men Kralingse Bos noemt, mijn skills aangescherpt heb op het gebied van water- en vederwild:

1 opmerking:

  1. Goed gedaan man, Sara en Luna proberen nog iedere dag één van de duiven te grazen te nemen, maar tot op heden zijn ze de hondjes te snel af. Maar dat waterkipje kon dus niet snel genoeg wegkomen zie ik al. Yep, je bent een echte Bear Grylls. Het enige wat vrouwtje hoeft te doen als ze in de wildernis wil overleven, is jou meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen