donderdag 21 februari 2013

I am back!

Hartelijk dank by the way voor alle vragen rondom mijn herstel.
Ik mag wel zeggen we zijn op de goede weg.
Omdat ik een serieuze batterij met medicijnen moet slikken, verdeelt de baas tegenwoordig mijn eten over 3 porties om alles een beetje weg te werken, maar wat mij betreft halen we die drie dagen dat ik niet gegeten heb, ook nog even in.
Kortom, ik vreet weer alles wat los en vast zit.
Verder heb ik weer energie voor 10, alleen de poeperij is nog niet helemaal in orde.
Wordt aan gewerkt mensen, wordt aan gewerkt.

Verder verheugt het me u te mogen melden dat ik weer voor wat speelafspraken geboekt ben en zelfs voor een heuse workshop zweetwerk, maar godzijdank duurt die laatste nog ff een paar maanden.

Gistermiddag ben ik met de baas en dat kleine chickie gaan lopen (schijnt dat hier de vakantie er weer aan komt en dan ben ik dus zwaar de sjaak want in het kader van anders-komen-ze-helemaal-nooit-meer-achter-een-beeldscherm-vandaan, moet ik dus iedere dag 1 van die kleine bazen op sleeptouw nemen).

Affijn, zo iets dus:

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ik kijk uit naar volgende week; ik zal me maar alvast schrap zetten! :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, daar is 'ie weer!!!!!!!!!!!! Fijn dat het weer goed met je gaat. En niet klagen over de kleine bazen, want we weten toch wel dat je het uitlaten van die kids stiekem erg leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar, we maakten ons best een beetje zorgen, wan het was wel heftig. Nu "rustig" weer aansterken.

    BeantwoordenVerwijderen