woensdag 17 oktober 2012

Caroline 10 jaar

Nou mensen, je kan zeggen wat je wilt, maar het is hier nooit saai.
Gisteravond gaat ze opeens slingers ophangen en dat chickie d'r stoel versieren.
Was ze vandaag jarig! Stokoud man; TIEN!
Ik moet zeggen dat ze dan nog best jeugdig overkomt. Ook een beetje losse achterhand maar of dat ooit nog goed komt?

Nee, wil ik net een tukkie doen, krijg ik 9 gillende keukenmeiden op mijn nek.
Dat ik zo schattig was.
Dat ik zo groot was.
Dat ik van die zachte oortjes had.
Dat ik zo mooi was.
Dat ik zo lief was.
Maar ook dat ik niet in Phine d'r vlecht mocht bijten.
Of dat ik niet een strik van een cadeau af mocht happen.
Jemig.
Op een gegeven moment was zelfs ik een beetje murw van al dat gebep en ben ik alsnog mijn tukkie gaan doen.
Vonden ze natuurlijk allemaal weer SCHATTIG!!!

4 opmerkingen:

  1. Caroline, Gefeliciteerd! En Thorgal..gezellig toch al die vrouwen om je heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Caroline! En jij ook Thorgal.....tja, dames vinden jou nou eenmaal onweerstaanbaar! Daar weet ik alles van :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Charmeur!!!!
    En voor die jarige dame alsnog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen