woensdag 3 oktober 2012

The day before


Ja, deze had ik Ronja een poosje terug zien doen en ik moet zeggen; het bevalt me prima in die vensterbank. Van buitenaf schrikken de mensen zich de tandjes als ik met mijn kop boven dat stuk ondoorzichtig glas uitkom, maar das niet mijn probleem.

Jongen, ik ben gewoon zenuwachtig over wat ik morgen allemaal krijg.
Ik had eerst 1 van de katten op mijn verlanglijstje staan maar ja dan is het voor die niet echt dierendag, dus nu heb ik
2 kilo (reeds dood) vlees
1 kilo kaas
1 rodi worst
1 pak (verse !! dus buigzame) frolic
1 leverworst
1 gekookte worst &
1 echte schoen
OF.........
de hele dag -legaal- op de bank liggen
op mijn verlanglijst staan.
En ik ben over een paar weken jarig dus wat ik nu niet krijg, schuift mooi door.
Zal mij benieuwen.

3 opmerkingen:

  1. Zo, dus jij mag nu al in die vensterbank zitten? Van daar naar de bank is maar een kleine stap, dus, jongen, dat gaat binnenkort ook wel lukken. Kwestie van een beetje geduld en een beetje meer tijd. :-)

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik WIST gewoon dat jij hier iets over ging zeggen. Goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) :-):-)
      Och, ik ben altijd bereid om mijn mede-Saarloosjes een beetje te coachen in hun carriere tot TOP Saarloos!
      En, Thorgal? Wat heb je zoal in de wacht gesleept vandaag? De echte schoen is zeker nog niet gelukt?
      Misschien met je verjaardag dan...

      groetjes, Amani

      Verwijderen