vrijdag 26 oktober 2012

Schiphol

Jongen, ik weet niet wat ze hebben maar sinds een paar dagen zijn ze dus dat ontzettend fijne puppy tapijt aan het weg halen.
Ik ben godsamme nog niet eens 1 jaar!
Shit man, dan hou ik dus echt de bocht niet meer als ik achter de katten aan ga.

O.
Zou dat de bedoeling zijn?
Wha-evva.
Nadat vanmiddag de slingers opgehangen waren, de koekjes gebakken en het bed verschoond, viel het kwartje. We gingen de laatste kleine baas ophalen!
Yeah!!!
Eindelijk de hele roedel weer bij elkaar.
Werd ook wel eens tijd zeg.

Affijn, wij naar Schiphol.
Nou jongen, als je een tikkie verlegen ben, moet je daar dus niet heen.
Maar ja, vrije hond als ik ben, ik zeg laat maar komen die orkaan.

Iedereen, maar dan ook IEDEREEN zegt iets over me.
Vraagt aan de baas of ze een foto van me mogen maken.
Stoot elkaar aan.
Wil me aaien.
Wolla jongen, je weet toch.
Een stewardess vraagt of we een UURTJE kunnen wachten want dan komt haar man haar halen en die MOET me zien.
Een mevrouw duwt de grote baas een visitekaartje in zijn handen; ze verhuurt huisjes in Toscane waar honden welkom zijn.
Ik zweer je, gekkenhuis!

Beetje jammer wel dat de kleine baas vertraging had want ik stierf ondertussen van de honger, maar toen ie dan eindelijk kwam;
BAM!
D'r boven op natuurlijk.
Het schijnt dat we morgen bij dat zooitje in Den Haag gedropt worden want de bazen hebben andere plannen.
Gast, ut záh mén un baut hacheluh!

4 opmerkingen:

  1. Hè fijn, de roedel weer compleet! Maar wat ben je toch een stoere vent Thorgal, dat je zo relax op schiphol kan zitten wachten. Wauw....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk hè, Schiphol! Ben ik ook al eens een paar keer met mijn baasje geweest. En inderdaad, de Showwalk! Cool! Ik vind het daar hartstikke boeiend, vooral dicht langs die terrasjes; als mensen je dan willen aaien kun je dicht bij het tafeltje met het eten komen terwijl zij je baasje afleiden met allerlei vragen:-). Nee, het is me nog niet gelukt om wat weg te snaaien, maar wat niet is kan nog komen, toch? Ondertussen ben ik dus ook zo'n beetje internationaal doorgebroken als 'fotomodel'; tot in Ethiopie toe, heb ik de baas horen vertellen (schijnt een end weg te zijn).

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zo grappig als je met een saarloos op een plek bent waar veel mensen zijn. Je krijgt dan zoveel aandacht en opmerkingen! En Schiphol, ja drukker kun je het bijna niet hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie wel aan de laatste foto's hoe je geniet van je kleine baas. Fijn he, alles weer thuis!

    BeantwoordenVerwijderen