zondag 28 oktober 2012

Weekend

Jongen, ik kan niet anders zeggen; top weekend!
Zaterdagochtend vroeg ff lopen met de baas en hop met die kleine Hazen op weg naar 070.
Daar heb ik me voorbeeldig gedragen, zijn we 's middags uit gaan razen in het bos en heb ik 's avonds ook weer net gedaan of ik goed opgevoed was.
Was bijna jammer dat ik weer met de baas mee ging naar huis.

Zondag was dat chinese baasje nog een beetje in de bonen. Die liep al vanaf 04.00 uur een beetje doelloos rond (zit nog in de Shanghai tijd zone) en toen ben ik met hem en de baas maar gaan lopen in Delluft.
Over tijdzones trouwens;
We gaan om half 10 de auto in.
Rijden naar Delluf.
Lopen daar een uur en rijden terug en wat denk je: we waren nog voor 10-en thuis.
Bizar!
Mooi he!
Ja dat hebbie niet in China hoor!
Affijn, thuis gekomen lekker gegeten en.....
Nou ja, lekker.
Nou ik er nog eens over nadenk.
Ik zit dus al ruim een week op die gore homeopatische goedjes die ze door mijn eten gooit.
Niet dat het ene drol helpt trouwens want die ene wrat zijn nu twee grote wratten en 3 kleintjes geworden.
Godzijdank is ze bijna door dat spul heen maar dan heb ik horen fluisteren dat ze al wat anders op het oog heeft.
Zal mij benieuwen.

Hoe dan ook, de grote baas was ondertussen ook terug van JP en Barbara en toen zijn we s'middags gezellie met zijn drieën naar Vlaardingen vertrokken.
Daar heb ik, na het weer eens ouderwets lekker door de herfstbladeren jekkeren, en passant nog geprobeerd 1 muisje te verschalken. Maar helaas, deze was me net te snel af.
Wat mij betreft mag ieder weekend voortaan wel een uurtje extra hebben zei de baas vandaag.
Jongen, als het zo'n weekend als nu oplevert, sluit ik me daar  helemaal bij aan!

1 opmerking:

  1. Nou, inderdaad, zo'n herfstweekend met perfect wandelweer mag best een uurtje langer duren.
    Wat de wratjes betreft, misschien moet het eerst erger worden voordat het beter wordt???? Dat hoor je toch wel eens, vooral bij homeopathische middelen. Hoop dat je er toch snel vanaf komt!

    BeantwoordenVerwijderen