donderdag 11 oktober 2012

Wrat

Jongens, ik heb dus een wrat.
Aan de binnenkant van mijn bovenlip.
Net als bij mensen, zijn wratten niet echt aantrekkelijk, maar doen ze ook geen kwaad.
De da zei dat ik er de leeftijd voor had en dat het een kwestie is van afwachten. Of ik krijg er meer (kan op diverse plaatsen op de bek/kop zijn) of hier blijft het bij.
Gaat vanzelf weer over.

Bij de dagopvang hebben ze een pup die nog heel erg bij iedereen in de bek hangt dus daar ga ik voorlopig niet heen.

Van Remco mag ik wel komen maar ik weet niet of het verstandig is dat ik 1 van jullie binnenkort ga ontmoeten.
Shit man, heb ik weer.

2 opmerkingen:

  1. Het gaat idd over maar een beetje lullig is het wel. Mensenpubers krijgen acné, ook niet jofel. Je kunt aanstippen met een vies spulletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, puberprobleempjes... hopen dat het snel over gaat, want spelen met je matties is toch wel heeeel belangrijk! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen