zondag 14 oktober 2012

Scheveningen

Wie er op het lumineuze idee was gekomen weet ik niet meer, maar of ik zin had om naar het strand te gaan vanochtend.
Dacht het wel!
Was al weer een tijdje geleden dat ik daar geweest was dus ik ben me een partij gaan rauzen.
Eerst eens alle meeuwen weggejaagd, toen zinloos van links naar rechts over dat strand gedonderjaagd, dat chickie en haar vriendinnetje gedold en net toen ik wat minder hoog in mijn energie kwam, begon het (weer) te regenen.
Zo en het waaide ook best wel een beetje. Moet je mijn haar zien.
Serieus pokkeweer man! Hagelstenen als tennisballen zo groot. Nou ja, zo klonk het vanuit de auto.
Komen we thuis.
Gaat de zon schijnen.
Tuurlijk.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, echt hondenweer! Wij (Luna en Sara) zijn vandaag nog een keer naar de hei gegaan. Sam en Chloe mochten ook mee. Heel de tijd droog gebleven, in de auto naar huis wel een paar spetters, maar niet te vergelijken met de hoosbui die jullie hadden. Maar ach, je hebt lol gehad aan het strand, daar gaat het om!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héé, jongen! Ondanks die quarantaine vanwege je wrat, wordt er toch goed voor afleiding gezorgd, bofkont! Heerlijk hè, zo lekker uitwaaien aan het strand. Dat de coupe uit je haar geblazen wordt moet je dan maar voor lief nemen.

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen