maandag 15 oktober 2012

One of those days

Vanochtend vond ik dat de baas iets te lang boven op de pc bleef hangen.
Bij nader inzien vond zij dat ook ja en daarom zijn we toen maar direct naar Clingendael gereden.
Na een uurtje is ze toen daar boodschappen gaan doen en net toen ik dacht, tiet om naar huus te gaan, bleken we gewoon door te rijden naar Sassenheim.
De moeder van de grote baas is gister namelijk van een podiumpje afgedonderd en die heeft gekneusde ribben en is bont en blauw.
Ik heb echt geprobeerd om om haar krukken heen te lopen maar soms kreeg ik een standje van de baas dat ik te wild was en dan legde ze me gewoon aan de tafel.
Tsss.
Vervolgens zijn we nog ff naar de apotheek geweest voor spierverslappers en pijnstillers en net toen de baas een paar boterhammetjes met kaas voor haar gemaakt had ging de bel.
Die neem ik wel riep de baas.
Nou da's mooi dacht ik. Doe mij dan maar die boterhammen met kaas.

Vreemd genoeg moesten we toen heel snel weer weg, want wat bleek: dat kleine chickie had vandaag haar spreekbeurt over DE SAARLOOSWOLFHOND en het was de bedoeling dat IK ook even op kwam draven.
Wij die school in. Overal lekkere luchtjes en jasjes op bekhoogte gehangen, ik voelde gelijk een positieve vibe.

Jaha.
Totdat ik dus opeens DERTIG gillende kindertjes om mijn nek had hangen.
Mozes kriebel.
Gast, als vliegen op stroop! Het was dat de baas erbij zat en ze zo nu en dan een beetje van me afsloeg, maar ik benijd die jongens van One Direction niet!

Na 2 minuten moesten ze weer naar binnen en bleek de school uit te gaan en keerde ze - gelukkig alleen- terug.
Toen kreeg ik dus EINdelijk mijn eten en kon ik ff mijn ogen dicht doen.

De baas had ondertussen van de hondenschool gehoord dat ik i.v.m. mijn wrat beter ff niet kan komen dus die gaat vanavond alleen. Dan ziet ze tenminste wat we de komende week moeten oefenen en kan ze ook eventueel huiswerk mee nemen.
Vind het wel jammer dat ik mijn Laylaatje niet zie, maar eerlijk gezegd is een avondje bankhangen vloerkleed liggen ook wel eens lekker.

2 opmerkingen:

  1. Tjonge jonge, wat maak je toch veel mee Thorgal. En wat sloopwerk is dan gewoon af en toe noodzakelijk. Wat goed dat jij zomaar de school in durft!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat slopen wordt steeds herkenbaarder. Je zus doet het ook. Denk dat de pubertijd nu echt begint!
    Maar wat stoer dat je mee ging naar school!

    BeantwoordenVerwijderen