vrijdag 19 oktober 2012

Wrat II

Daggebedankzeidawittegehe!
Godsammeliefhebben.
Dankzij tips van jullie fijne lezers, ben ik dus zwaar de klos.
Ze heeft homeopatische middeltjes om mijn weerstand te verhogen gekocht en nu moet ik 3 a 4 keer per dag niet ÉÉN maar TWEE ontzettend smerige, meurende goedjes inslikken.
Nou, je begrijpt natuurlijk dat ze daar 1 keer mee weg kwam maar knappe vent die mij onder de tafel uit kreeg, de 2e keer dat ze met dat spuitje aankwam.
Nu flikkert ze dus wat door mijn eten en krijg ik een paar extra lekkere  hapjes tussendoor.
Jongen, klassiek geval van win-win!

2 opmerkingen:

  1. Thorgal, wat heb je toch een zwaar leven! Maar wel goed dat je brabants spreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jongen, ik heb zo veel talenten en goede eigenschappen. Bescheidenheid is er 1 van.

      Verwijderen