zondag 16 september 2012

ik zeg je zelluf we waren in Delluf

Nadat we vanochtend het zooitje bij de judo school hadden afgezet, zijn we verrassend genoeg naar Delft gereden. Lekker uitlaatstuk ook daar.
Water, gras, bos.

Hier waren ze dus met flatcoated retrievers apport over water aan het oefenen.
Ik vond het reuze interessant maar ook wel behoorlijk sullig van die hond.
Had hij een echte eend te pakken, geeft hij hem gewoon af aan de baas!
Gast!
Weet je hoeveel moeite het mij alleen al kost om überhaupt een eend te pakken te krijgen.
Die ga ik dan dus echt never nooit niet afgeven.
Komen we dus terug bij de auto, is er een heel circus daar man.
De Nederlandse Labrador Vereniging had een soort van regio clubmatch.
En wat blijkt; de grote baas moest daar ff zijn omdat hij een jasje wilde ruilen dat hij online besteld had. Duh, het was gewoon doorgestoken kaart dat we daarheen gingen! Ja weet ik veel.
 
Ik moet zeggen, nu ik wist dat ik niet zelf die ring in hoefde, vond ik het eigenlijk best ok.
De baas vond het trouwens wel aardig om te zien dat er bij de labradors ook heel veel hondjes waren die meer interesse hadden voor het gras in de ring dan voor de baas die ernaast huppelde.
Over 2 weken moeten wij weer aan de bak heeft ze gezegd.
Komen jullie ook naar de clubmatch?

6 opmerkingen:

  1. Wat lig jij daar braaf te wezen op die laatste foto?!

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja sorry, ik was best wel moe van de wandeling, maar ik zal eraan werken dat het me niet meer gebeurt.

      Verwijderen
  2. Pfffff, ze houden je ook voor de gek, waar je bij staat. Gelukkig heb je wel even leuk kunnen wandelen daar in Delluf! En kunnen lachen om die domme jachthonden. Sara doet niet mee aan de clubmatch, maar we gaan waarschijnlijk wel kijken, dus ik ben benieuwd naar jouw prestaties daar! Als ik je zo cool zie liggen in de drukte van het labrador event, dan heb ik het gevoel dat het helemaal goed gaat komen 30 september!
    Groetjes van Gerrie en Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De baas hoopt het ook zegt ze, maar je weet net als ik dat de energie van een jonge Saarloos binnen no time weer hersteld kan zijn, dus.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij komen ook, maar Doerak gaat de ring natuurlijk niet in. Je weet wel.........

    BeantwoordenVerwijderen