vrijdag 7 september 2012

Lekker spelen

Om haar een beetje uit haar dip te halen ben ik vanochtend met de baas naar Lica, Tunka en Shala gegaan.
Ik vind het toch wel HEEEL erg jammer dat ik ook niet met 2 of 3 vriendjes in huis woon hoor.
De eerste 10 minuten ben ik alleen maar bezig geweest met door de kamer sjezen, op en af de bank te springen, afwisselend Tunka en Shala een beklik te geven en Lica te bestijgen, kortom business as usual.
Beetje jammer dat Lica toen in de bench ging en ik aan de riem moest bij de baas, maar toen begon ik gewoon aan het kussen dat op de grond lag EN deed ik een sprong naar het koekje van Koekela.

Sjee zeg, die Johan er gelijk bovenop. Pff, mij een beetje op mijn rug leggen.
A boeng man, a boeng!

Na een uurtje waren ze EINdelijk zo verstandig om ff met ons te gaan lopen, duh!
Lekker denderen door de struiken, een paar andere honden de schrik op het lijf jagen, pootjebaden, my kind of day!
Ik had me vooral ten doel gesteld die Lica eens even flink af te matten.
Hmm.
Met matig resultaat geef ik toe.
Ik dacht weet je wat, ik ga gewoon ff een tukkie doen en dan doe ik over een paar uur een nieuwe poging.
Ik neig in slaap te vallen, tuurlijk; zij gaat gedag zeggen.
Ik zielig kijken en net doen of ik niet naar buiten durfde.
Wolla jongen, ik had ze bijna!
Ja die laatste is een beetje een Janus lijf foto, hoe krijgt ze het voor elkaar.
Ik ga nu als de sodemieter ff plat want over een paar uur moet ik mee naar de hockey en heb ik dat hele elftal van dat kleine chickie weer om mijn nek.
Wat een leven.

4 opmerkingen:

  1. Nou moet ik wel zeggen Thorgal, dat die koeken die zij meebracht inderdaad wel een op-de-rug-leggertje waard waren. Hmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd heerlijk om met soortgenoten te spelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Thorgal? Was de baas uiteindelijk uit haar dip?

    BeantwoordenVerwijderen