donderdag 20 september 2012

Uitlaatservice II

Jongen, ik had het concept van een uitlaatservice helemaal niet begrepen.
Wist ik veel.
Ik dacht dat je dan door een onbekende werd opgehaald, ging lopen en werd thuisgebracht.
Maar ik ga gewoon iedere keer lekker spelen met een stel honden en de baas gaat gewoon mee.
Duh, als ik dat eerder geweten had!
Vandaag was Hanneke er ook met Nikos (waar ik vorige keer al over vertelde) en dat was toch echt wel my kind of dog.
Alhoewel, Remco had speciaal voor mij ook een levend piepballetjehondje meegenomen.
Sympathiek!
In het heetst van de strijd heb ik onder ieder oog een schram opgelopen (hartelijk dank Nikos) en een schaafwond op mijn knie (hartelijk dank Simba).
Boeien!
 

1 opmerking:

  1. Zeg Thorgal, welkom bij de club. Volgende week moet je het alleen zonder je baas en zonder Nikos stellen. Dus put Tara niet teveel uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen