woensdag 26 september 2012

Uitlaatservice III

Ja het zat er aan te komen natuurlijk.
Vandaag was ik de sjaak en werd de uitlaatservice gebruikt zoals ie kennelijk dus toch bedoeld is.
De baas gaat gewoon samen met de kinderen om kwart over 8 de deur uit en voor ik het weet ben ik helemaal home alone home.
Om een uur of half 10 echter komt Remco binnen.
YEAH!!!!
Wij in die bak van hem (moest ik eerlijk gezegd wel even aan wennen), we halen nog wat matties op en toen!
Gast ik zou bijna zeggen dit hadden we eerder moeten doen.
Ik was om kwart voor 12 weer thuis en toen kwam de baas gelukkig na een half uurtje ook weer terug.
Die vroeg zich af wat ik uitgespookt had, want toen was ik nog steeds behoorlijk nat.
Nou.
Kijk zelluf maar.

4 opmerkingen:

  1. Tsssss..... een leven als een prins heb jij! Ben echt wel jaloers!!

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doerak zegt:

    Yo!
    Hier begint dat ook al: Vrouw vaak op pad en mij laten ze dan aan mijn lot over: Vertrouwen in ondergetekende = 0, want ze laten me dan glashard in de bench. Snappiknie.
    En dan heeft mijn grote baas al eens een keer bedacht mij mee te nemen naar ZIJN werk......
    Dat is om te beginnen al dik anderhalf uur rijden... dat hij dat nou voor zijn betaalde hobby doet...(stom is zacht uitgedrukt).
    Anyway, ik kom de auto uit, stel me voor aan 2 collega's die me bewonderend aankijken en achter de rug van de baas (onderweg naar koffie) leg ik eerst eens een grote natte vlaai op de mat..
    Zoooooo.... die baas van me stond voor L*l... niet te zuinig. De rest van de dag heb ik alleen maar bij zijn voeten gelegen: Ik kijk wel uit om in mijn eentje te gaan avonturieren.
    En daarna weer in de auto naar huis:
    Ik zweer het: Ik was kapot en heb 3 dagen geweigerd om bij de baas in de auto te springen. Ik dacht"Je tilt me maar".
    De sukkel.
    Anyway: xieje zondag!Laterzzzzzzzzzzzz
    LA

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, jongen wij moeten eens een blog ofzo beginnen over onze avonturen. Zou inslaan als een bom.

      Verwijderen