vrijdag 28 september 2012

Puberen

De laatste tijd verdenkt de baas mij van 'selective hearing'.
Dan moet ik gaan zitten voordat ze mijn riem om doet bijvoorbeeld en dan kijk ik haar aan en denk zit? zit?
Wat was dat ook al weer?
We staan mekaar zo'n 5, 10, 15 seconden aan te kijken en tegen die tijd zegt ze meestal: Thorgal ZIT!
Ja het klinkt gek, maar ik moet dan toch echt nog minimaal 6,7 seconden nadenken voor het kwartje valt.
Overigens wil een koekje erbij wonderen doen voor mijn geheugen.

Verder vindt ze het dus opeens raar en vervelend dat ik overal in zakken/tassen/de riem/schoenen van bezoek/en jassen bijt.
Van de baas, de kinderen, maar dus ook van vreemden.
Nou ja vreemden.
Mensen die op bezoek komen en overduidelijk naar teefjes ruiken vragen er natuurlijk zelf om.
Datzelfde geldt voor mensen die we bij het uitlaten tegenkomen en gewoon lekkere brokjes in hun jaszakken hebben zitten.
Hallo?
Wie moet er hier nou tegenwoordig speuren?
Dacht het wel!

Nee en dan dit:
Worden er dus gister dozen en dozen vol met lekkere brokken de kamer in gedragen.
Barricaderen ze gewoon de hele boel.
Snap jij dat nou?

3 opmerkingen:

  1. Héé, Thorgal, die ladder en die platen moeten toch geen probleem voor jou zijn!? Precies, je begint bij de punt van die ladder en sleuren maar! Ik hoor wel of het je gelukt is...
    A propos, wat zijn dat dan voor brokken? Hebben ze weer wat extra lekkers voor jou in huis gehaald?

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zijn voor de avls dag Amani. Jammer dat we elkaar daar niet zullen zien maar jij schijnt je deze dagen met veel spannender dingen bezig te houden.

      Verwijderen
  2. Thorgal weet alvast dat hij goed zijn best moet doen morgen bij de clubmatch om deze brokken voor zichzelf te hebben :)
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen