dinsdag 18 september 2012

Uitlaatservice

Mensen, het gaat hier helemaal de verkeerde kant op hoor.
Ze is opeens in rap tempo bezig om zich vrij te maken voor een nieuwe baan.

Gisteren ben ik dus met een uitlaatservice meegegaan voor een proefwandeling.
Remco was vorige week al bij ons langs geweest voor een "intake gesprek".
Dat klinkt heel eng ja, maar het kwam er op neer dat Remco binnenkwam, zijn fiets parkeerde en dat ik de rest van de avond niet meer van zijn zijde wilde wijken.
Gast!
Door Remco overweeg ik serieus om maar uit de kast te komen.

Nou ja...., nu ik er over nadenk.....

Of het nou zijn luchtje was of zijn outfit, ik viel echt als een BLOK voor Remco.
Ook letterlijk ja.
Du moment dat hij ff op de bank ging zitten sprong ik direct bij hem op schoot, vervolgens sjeesde ik door de kamer, knalde en passant de glazen plaat van het bijzettafeltje en weer terug naar Remco.

De baas stond erbij en keek ernaar.
Gevalletje Doet ie anders nooit.

Affijn, needless to say dat ik het best gezellig vond gisterochtend.
Kijk hier had ik net een stukkie gedroogde biefstuk van hem gehad.
Dat is het natuurlijk ook he mensen.
Deze gast heeft serieus goeie dope.
Ja, EN hij heeft serieus lekkere bitches in die groep.
Zie je die witte naast mij?
Ik bedoel maar.
Ze heet Tara en toen zij mij zag was ze behoorlijk onder de indruk.
Vond ik al een heel goede start.
Maar na 10 seconden zijn we met dollen begonnen en wat mij betreft hielden we daar gewoon niet meer mee op.
Soms wilde Puk zich er ook nog ff mee bemoeien maar 3 is a crowd, dus opzouten Puk.
Boeien!
Beetje jammer dat de baas me soms aan de riem deed want ik was -zelfs voor mijn doen- wel HEEL erg wild en opgewonden, maar toch.

Ik heb horen fluisteren dat we donderdag weer meegaan.
En dat dit keer ook Nikos, één of andere beul van de dierenartsassistente meegaat.
Kickuh!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Tja jongen, jij moet er zo langzamerhand ook aan gaan geloven.....baasjes werken en dan gaan kinderen en hondjes een paar dagen naar de opvang; zo gaat dat tegenwoordig. Jij boft wel weer dat je een leuke uitlaatservice krijgt, waar ze gedroogde biefstuk hebben om je te lijmen...niet zo moeilijk dus bij een type als jij :-).
    Word vast wel leuk voor jou met al die leuke dames!

    groetjes, Amani.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thorgal, hoe heb ik het nu? Werk je als single wolfhond in je eentje aan die outcross met die serieus lekkere bitches om je heen? FOA (first of all)keep on growing, man! Later.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou dan gaan we wel HEUL erg ver van de rasstandaard af :)

      Verwijderen