zondag 9 september 2012

ronJAAAAAAA

Ja mensen, vandaag zag ik dan eindelijk mijn voormalige huisgenootje weer; the one & only Ronja! Voordat ik sommige van mijn ladyfriends voor het hoofd stoot; Ronja en ik zijn gewoon vrienden he! Maar wat voor vrienden!
Je kon best merken dat ze weer heel even moest wennen aan zo'n jonge god die onverstoorbaar in haar kont beet, maar na een tijdje had ze het ook weer als vanouds te pakken. Kijk zelf maar.
O en let even op die middelste foto.
Dat subtiele knipoogje heb ik afgekeken van de grote baas zegt ze.
Waarop de grote baas zei dat de baas er alleen maar van kon dromen dat ze hem zo op de grond dwong.
Ehhhhh.
Hoe dan ook:
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, lekker stoeien met de roversdochter, ziet er geweldig uit. Toch wel een beetje een charmeur die Thorgal, met zijn knipoogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "we zijn gewoon vrienden"..... ja, ja dat zeggen die heren altijd..... maar ondertussen.....

    Amani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou alleen niet laten stoeien met zoveel tuigage.Als er eentje met zijn poot of nagel/duim blijft hangen krijg je paniek.Op de foto's is goed te zien hoe de honden stoeien en ongeluk zit in klein hoekje.Geloof me dat wil je niet meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen