zaterdag 15 september 2012

Sporten

Heilige poep mensen, ik weet niet hoe jullie weekends eruit zien maar hier hebben ze over het algemeen een moordend volle agenda.

Vanochtend moest dat chickie om 9 uur Uit hockeyen bij Victoria.
Dan moest ze om half 1 judoën in IJsselmonde. Aansluitend moest 1 van die jongens judoën in IJsselmonde tot 3 uur en die andere moest om half 4 waterpoloën in Spijkenisse, maar zij hadden vandaag rijbeurt en moesten daarom al om 2 uur verzamelen bij het zwembad in Schiebroek.
Hebbie hem nog?

Ja en als je denkt dat het morgen beter is;
het hele zooitje heeft looptraining en judo van 9 tot half 12 en daarna heeft dat andere gozertje een waterpolo wedstrijd, dit keer Uit in Dordt. Om half 5 godbetert.

Ja en aangezien er dus maar 1 auto is bij die arme luizen, wordt er dus nul komma nakka rekening meer gehouden met mijn natuurlijke speel en slaap ritme en word ik maar gewoon overal mee naartoe gezeuld.
De baas heeft ontdekt dat die hockeyvelden over het algemeen nogal landelijk en vaak bosrijk liggen, dus terwijl dat chickie met haar stokkie zwaait, lopen wij de omgeving daar onveilig te maken.
De judo school ligt ook naast een park, dus wederom, terwijl ze daar elkaar op die mat lopen af te maken, gaan wij ff een rondje om.
Qua zwembaden valt het tot nu toe nogal tegen. Veel beton en steen.
Maar eerlijk gezegd vind ik het dan ook echt wel mooi geweest en wil ik eindelijk wel eens een tukkie doen.
Ik snap bij god niet hoe die kinderen dat volhouden man. Wat een beesten!

2 opmerkingen:

  1. Wees blij dat ze je meeneemt.Er zijn ook mensen die hun hond hele dag in de bench zetten.Je zal wel lekker rustig zijn 's avonds ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, dat was ook zo met drie opgroeiende kinderen in huis. Pffff, als ik er aan terug denk. Moet je nagaan, heeft die baas ook al die was nog te gaan! En dan opeens, zomaar op een sombere dag, wordt er niet meer gegraaid in de koelkast. Hoef je niet meer in te schuiven op de bank. Ligt het aanrecht niet meer vol met vuile vaat (grr, die afwasmachine is gewoon leeg). Heb je niets meer te mopperen..... Nou Thorgal, geloof me: dat wil je nog niet. Ren maar lekker mee!

    BeantwoordenVerwijderen