woensdag 12 september 2012

Something's cooking

Jongen ik voel aan mijn water dat hier weer wat staat te gebeuren.
We gaan op bezoek bij mensen die ik helemaal niet ken, met honden die ik helemaal niet ken (waar ik het overigens prima naar mijn zin had. Ook fijn dat ze de dweilemmer klaar hadden staan btw)
Ze belt heel veel met ene Remco van Uitlaatservice Dokkie

EN.
Ik moest opeens mee naar de DA voor een (neus)kennelhoest injectie.
Hier onderwerp ik ff de verpakking van de spuit aan nadere inspectie; goedgekeurd!

Ik hou het allemaal vlijmscherp in de gaten maar het zal mij benieuwen.

Afgelopen maandag is de training ook weer gestart mensen.
Ik vond zelf dat het helemaal niet slecht ging, maar de juf zei dat er wel veel niveauverschillen waren in de groep en daarbij keek ze veel betekenend naar de baas.
Ik denk dat ze bedoelt dat wij heel goed waren.

De baas moet nu 5 keer per dag "niet trekken aan de lijn" oefenen.
Jongen, ik trek niet aan de lijn.
Jaaaa, behalve bij de training dan.
Vind je het gek?
We hebben een onwijs leuke groep met 3 nieuwe honden, voor ons zijn de puppen op dat veldje geweest; overal lekkere plasluchtjes en verdwaalde snoepjes, ik heb het gewoon te druk om ook nog eens op de baas te letten.
Volgens de juf gaan we er deze cursus keihard tegenaan om alles en iedereen op een hoger niveau te tillen zodat we alle oefeningen aan het eind LOS doen.
"Niet trekken aan de lijn" los?
Ik zie het helemaal voor me.
Jullie ook denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten